مصطفي خالد

انا اسمي احمد خريج كليه تجاره من القاهره.
كنت بقلب في النت لاقيت عرض على كتاب اسمو العزيف وانا كنت قاري عنو انو بتاع سحر بس مكنتش مقتنع بالسحر والحاجات دي.
فا انا قولت ليه مجبش الكتاب واشوف الحوار ده عشان اثبت للناس ان الكلام ده فارغ.
فجبت الكتاب، بالمناسبه انا كنت عايش لوحدي يا جدع، ولما جالي قومت شايلو عندي فالمكتب فتاني يوم صحيت قولت بقا لما اروح اشوف الكتاب ده، فببص لاقيت في قطه سووووووده أعوذ بالله وعينه لونها أحمر اوي وبتبصلي وبصراحه انا كنت مرعوب فشخ ولايتها بتقولي هتموت تو كلكو كلوكو وبصوت غشيم اوي ومره واحد اختفت، بس بعد كده قرأت قرأن ونزلت ولما روحت جبت صاحبي عبده يبات معايا فدخلنا قعدنا فا نا قولت لصاحبي هخش أعمل شاي ولما رجعت لاقيت الصدمه لاقيت صاحبي عبدو اتحول لحاجه سوده مش ظاهر منها غير العين ولون العين نفس لون القطه السوده احمر فشخ لاقيت نفسي مش قادر اتنفس وعرقت جااامد ومره واحده لاقيت صاحبي عبدو بيصحيني.
احا اي ده امال انا كنت فين.
وبعد كده لاقيت البيت بيتهز والازاز بيتكسر  وسمعنا صوت صويت عالي فشخخخخ بعديها كل حاجه رجعت زي ما كانت بالظبط.
عبده صاحبي لقيته مرعووب فشخ وقالي ايه اللي بيحصل هو انت عملت ايه.
قولتلو بس اكيد الكتاب قالي كتاب ايه كتاب العزيف قالي ينهار اسود حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا ابني الكتاب مسحور واي حد بيجيبو بتكون نهايتو الموت
قولتلو اهدي انا هتصرف فروحت فتحت الكتاب لاقيت في أول صفحه
حاجات مكتوبه غريبه بخط اول مره اشوفه ولاقيت تعبان خرج من الكتاب وشكله مش زي التأبين العاديه شكلو شكل عينيه لونها ابيض بس وجسمه كبير ولونه اسود بس وبيقولي انت السبب انت السبب  وانا هنتقم منك وببص حواليه لاقيت نفسي قاعد فو اوضه ملهاش من نهايه ولاقيت الأرض كلها تعابين صغيره كتيره فشخ ونفس شكل التعبان الاولاني وانا مكتف في كرسي ولاقيت الشخص الأسود ظاهرلي تاني وبيقولي اقتلوووه
فجأه لاقيت ابويا بيقولي اصحا يا احمد
وصبا مسا خير عليك يا جدع❤️

تعليقات

المشاركات الشائعة